Skaitmeninė produktų fotografija

Kliento apsisprendimas pirkti internetu ypatingai priklauso nuo pateikto produkto aprašymo ir jo fotografijų kokybės. Didieji atvirosios elektroninės prekybos portalai (Ebay, Amazon) netgi turi specialius nuotraukų dydžio ir kadro estetikos reikalavimus* pardavėjams. Įmanomai didesnės nuotraukos, švarus baltas fonas be pašalinių objektų - tai rekomendacijos ne tik vizualiniam portalų vientisumui užtikrinti, bet ir ilgametės patirties skatintant pardavimus rezultatas.

* Minimalus leidžiamas nuotraukos dydis Ebay portale yra 500px (pikselių), Amazon - 1280px. Rekomenduojamosios reikšmės - dvigubai didesnės.

Kokybiškos nuotraukos parduoda daugiau

Šių rekomendacijų siūlome laikytis laikytis ir savo parduodamiems produktams, jei publikuojame juos savo interneto svetainėje. Kokybiškos produkcijos nuotraukos yra greitai atsiperkanti investicija ir ypatingai efektyvus būdas pardavimams padidinti. Teisinga nuotraukos kompozicija ir kadro estetika kuria pridėtinę kliento suvokiamą produkto vertę ir pabrėžia prekės ženklo išskirtinumą bei stilistiką.

Palyginimui pateikiame pavyzdį. Fofografuotas tas pats produktas (antklodė), pateiktas su dviem skirtingais nuotraukų aprašymais.

Retušavimas ir postprodukcija

Nuotraukų retušavimas yra jų paruošimas publikavimui. Šio proceso esmė – ištaisyti smulkius natūraliai nuotraukose atsirandančius trūkumus didesniam vizualiniam estetiniam vaizdui išgauti. Tai gali būti ir kitų fone esančių neaktualių objektų naikinimas (iškirpimas), ore pasitaikiusių dulkių nuosėdų šalinimas (ypač aktualu fotografuojant makro rėžimu), nepageidaujamų atspindžių kontrolė, dėmių ir šešėlių korekcija. Tačiau pasitaiko atvejų kai tobulinama ir pačio produkto paviršių spalvų tonai bei rakurso geometrija.

Naudodami išmanaus apšvietimo sistemą su keliais monochromatinės šviesos šaltiniais ir difūzoriais stengiamės iškart išgauti tinkamą nuotrauką, kuri nereikalautų daug pastangų retušuojant failą ir rizikuojant natūralia produkto spalvine gama. Dažnai pasitaiko, kad tinkamai suplanuotas kadras leidžia visapusiškai atskleisti produkto ypatybes. Todėl pakanka tik vienos nuotraukos tinkamai reprezentuoti produktą perspektyvaus kliento akyse.